آخبار
1331 بازدید ها 0 دیدگاه

Double Kick Heroes gets multiplatform release dates

توسطدرشنبه ۱۱ مرداد ۹۹
توضیحات
 
امتیاز نویسنده
میانگین امتیازات

شناور برای رای دادن به
امتیاز کاربر
میانگین امتیاز کاربران

شما این امتیاز را داده اید

 

امروز (سی و یکم ژوئیه) در آنگولا ، فرانسه ، تازه از اعماق آتشین عمیق ترین تاریک پرتگاه بیرون کشیده ، Headbang Club با خوشحالی اعلام می کند که Double Kick Heroes در تاریخ ۱۳ اوت (۱۳ مرداد) در نینتندو سوئیچ و بخار منتشر خواهد شد تا در ادامه بازی را پشت سر بگذارید. رایانه های شخصی و Xbox One و Xbox و Microsoft Store در تاریخ ۲۸th ، با پیش باز کردن سفارشات در تاریخ ۵ اوت برای نینتندو سوئیچ و Xbox one

وقت آن است که از میان سنگر و به درون گوندیلاک ، شیلا پرش کنیم و بدترین بد را بدست آوریم و در این بیابان های کابوس پس از آخرالزمانی فلزی و ضرب و شتم فلزی و زنده مانده بمانیم.

Steam Page “مرد ، این یک سفر طولانی است ، اما ما پمپ شده ایم که در نهایت بتوانیم قهرمانان دو لگد را با همه شما به اشتراک بگذاریم” دیوید الهی – Clubbang Club. “ما امیدواریم که شما بازی خود را به همان اندازه که دوست دارید ، دوست داشته باشید و از موسیقی متن فیلم kick-ass که در کنار هم قرار داده ایم لذت ببرید تا همه چیز فلزی را جشن بگیریم. ما نمی توانیم صبر کنیم تا افراد بتوانند کنترل های هوا را برای نینتندو سوئیچ انجام دهند. بار سرگرم کننده فلزی ، اما لطفا طبل با مسئولیت پذیری “.

امکانات:

یک حالت داستانی کامل که همراه با ۵۰ آهنگ آواز خواندن ، از جمله بروزرسانی OST جلد ۲ ، توسط هنرمندان برتر مانند Ultra Vomit ، Volkorx ، Gorod ، Jinjer ، Carpenter Brut و Gojira است!
بی نظیر mashup تیرانداز ریتم با هنر پیکسل فوق العاده دقیق
۵ تنظیم دشواری برای آزمایش حتی مهارت های فلزی سر فلزات
تن از گزینه های دسترسی
درام USB و پشتیبانی از گیتار در رایانه های شخصی و Xbox One
Nintendo Switch Joy-Con روشهای کنترل حرکت جایگزین
طبل هوایی – Joy-Con به عنوان درام استیک استفاده می شود و ریتم بازی را حفظ می کند
ضرب و شتم هوا – نمی توانید طبل؟ مشکلی نیست! قدم زدن به ضرب و شتم با جوی-کن
تجربه کنترل کامل حرکت را می خواهید و واقعاً آن پدال مضاعف را روی فلز قرار دهید؟ سپس وقت آن رسیده است که از دو مجموعه Joy-Con استفاده کنید ، یکی در جوراب و دیگری در دستان و طبل و راه خود را از طریق آخرالزمان پله!

Double Kick Heroes با قیمت ۲۱.۹۹ یورو / ۱۹.۷۹ پوند / ۲۱.۹۹ دلار در Nintendo Switch & Xbox One و ۱۹.۹۹ $ / ۱۹.۹۹ € / ۱۵.۴۹ پوند در Steam و فروشگاه مایکروسافت عرضه می شود.