آخبار
2165 بازدید ها 0 دیدگاه

This Is No man’s Sky

توسطدرپنجشنبه ۱۱ مرداد ۹۷
توضیحات
 
امتیاز نویسنده
میانگین امتیازات

شناور برای رای دادن به
امتیاز کاربر
میانگین امتیاز کاربران

شما این امتیاز را داده اید

 

این واقعا هیجان‌انگیز است که حداکثر توانایی‌های بازی در بخش چندنفره را شاهد بود و اینکه بازیکنان زیادی بتوانند یکدیگر را در بازی ببینند. این بزرگ‌ترین آپدیت ما خواهد بود و حالا این امکان، مصادف با وارد شدن بازیکنان ایکس‌باکس به سفر ما نیز خواهد بود.

جولای (۲ مرداد) در آمریکا و ۲۷ جولای (۵ مرداد) در اروپا، برای پلتفرم نسل هشتمی مایکروسافت نیز منتشر شود. گفتنی است که این نسخه، قرار است همراه با تمامی آپدیت‌ها و همچنین اضافه شدن آپدیت Next باشد که اخیرا معرفی شد، و قرار است حالت چند نفره بازی را بروزرسانی و تکمیل کند. همچنین آپدیت ذکر شده در همان روز، به شکل رایگان برای بازیکنان در پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴ و PC نیز در دسترس قرار می‌گیرد.

در این بین هلو گیمز اعلام کرده که ورژن ایکس‌باکس وان بازی، علاوه بر اینکه شامل همه بروزرسانی‌ها و ویژگی‌های آپدیت Next خواهد بود، از سه بسته گسترش‌دهنده نیز به نام‌های Foundation، Pathfinder و Atlas Rises و همین طور تعدادی پچ کوچک نیز برخوردار است.

لازم به ذکر است که بخش چند نفره بازی No Man’s Sky، تجربه‌ای کاملا جدید، لذت‌بخش و متفاوت را ارائه می‌دهد. به گفته شان مورای، وجود یک بخش کامل چند نفره چیزی بوده که تیم توسعه از ابتدا نیز به دنبالش بود، و آن‌ها خوشحالند که بالاخره این امکان با آپدیت بعدی محقق می‌شود