آخبار
1241 بازدید ها 0 دیدگاه

Double Kick Heroes Going Rogue

توسطدرجمعه ۱۳ دی ۹۸
توضیحات
 
امتیاز نویسنده
میانگین امتیازات

شناور برای رای دادن به
امتیاز کاربر
میانگین امتیاز کاربران

شما این امتیاز را داده اید

 

۱۱ ژوئیه ۲۰۱۹ – امروز در آنگولا ، که از اعماق آتشین گرفته شده است ، Headbang Club خوشحال است که حالت های جدیدی را برای قهرمانان Double Kick اضافه می کند و قول داده نمی شود صبح روز بعد از یک جلسه سنگین!

“Auto Steering” به بازیکنان اجازه می دهد تا واقعاً روی دستیابی به آن لک های نرم و صاف و وحشیانه تمرکز کنند و از هدایت Gundillac نگران نباشند ، در حالی که “Chill Mode” به بازیکنان این امکان را می دهد تا بازی را با هیچ یک از تهدیدها تجربه نکنند ، بلکه تمام فلزهای مسخره مضحک هستند!

آیا به دنبال کمی بیشتر چالش لگد زدن هستید؟ Headbang Club همچنین “Road Fury” را اضافه کرد ، جایی که بازیکنان در “عذاب بی پایان” وارد جاده خشم و سطح نبرد می شوند. هم اکنون “خشم روزانه” وجود دارد که اجازه می دهد تا شیلا و سلاح های خود را تغییر دهید ، قدرت بازی را بدست آورید و بازی را حلقه کنید.

فکر می کنید آنچه را که برای مقابله با خشم لازم است دریافت کرده اید؟

“ما واقعاً هیجان زده هستیم تا آهنگ های جدید نمایش داده شده در Double Kick Heroes OST Vol 2 را با شما به اشتراک بگذاریم!” دیوید الاحی – کلاب Headbang “ما دیو باور نکردنی” دیو دیو “توسط حکمت بنیادی هرج و مرج ،” آماده سازی برای دیدار با عذاب تو “توسط افسانه Elmobo و چیزهای دیگر!”

بروزرسانی شامل موارد زیر است:

حالت Chill Mode اضافه شده – اکنون قهرمانان Double Kick را بدون هیچ گونه تهدیدی تجربه کنید
اضافه شده Fury Road – وارد جاده خشمگین شوید ، سطح نبرد را در عذاب بی پایان و خشم روزانه وارد کنید ، شیلا و اسلحه های خود را تغییر دهید ، قدرت بدست آورید و بازی را حلقه کنید.
گزینه Partition Speed ​​اضافه شده است ، بازی خیلی کند است ، بیایید سرعت یازده را فشار دهیم!
فرمان خودکار اضافه شده است. آیا فرمان شیلا به شما سردرد می دهد؟ ما شما را پوشانده ایم ، برادر!
OST دوره ۲ را کامل در Steam ، Itch و به زودی در YouTube منتشر کنید.
یک hella lotta مواردی را اصلاح و بهینه می کند.
اضافه شده به فصل ۶ دسترسی منظم بتا.