DEVIL MAY CRY 5
آمدن سری پنجمین عضو شیطان هم گریه میکند ثابت می کند که غول ژاپنی به نام کپکام بی شک بزرگ است . فرم راه اندازی شده توسط عملکرد به طور غیر منتظره خوب از بازی Resident Evil 7، با شور و شوق جهانی شکارچی هیولا ادامه داد: جهانی و به اوج خود رسید در این سال با بازسازی شگفت انگیز از بازی Resident Evil 2، که احتمالا تبدیل به یک نقطه مرجع برای راه رو به جلو و طولانی است . ، یک سری به همان اندازه محبوب کپکام، که در جایی راه خود را از دست داده بود ، هر دو قبل از دهه ناهموار بازی Devil May Cry 4 و بحث برانگیز (و نفرت انگیز برای piouristes اتفاق خواهد افتاد ) DMC از تئوری نینجا را مجددا راه اندازی کرد. دلیل این است که شیطان هم میگرید ۵ طولانی است دنیایی با زرق و برق دسته کوچک موسیقی جاز SSS، سرب از بهترین قسمت از این مجموعه، ارائه یک عنوان با کیفیت بسیار بالا است که در لحظات بالای نوع عمل قرار می گیرد / هک ‘N’ اسلش بازی.
البته، یک بازی است که با هدف ایجاد یک ساز و میدان جنگ ناهموار، برخی از چیزهایی مانند اسکریپت، داستان و شخصیت عبور دوم. پس از همه، از سال ها سری تاکید بیشتری را در سبک داد و با وجود عمیق تر از اسکریپت مطرح و عضو پنجم این قاعده مستثنی است. اما برای برخی از دلیل عجیب و غریب، کپکام موفق به ساخت بنابراین فرض ساده و بی تکلف از بازی به طوری که بازیکن واقعا علاقه مند به سرنوشت شخصیت های اصلی. شما اشاره کردید که ما به یک جمع اشاره کردیم و این یک خطای نحوی نیست. در شیطان هم میگرید ۵، قهرمانان بازی و، در نتیجه، قهرمانان رسیدگی خواهد شد سه شناخته شده و مورد بحث قرار گرفته تا دانته، شکارچی شیاطین که در DMC 4، نرم افزار Nero و V در حال تولد را ملاقات نمود، داشتن نگاه emo شدید ، کسی که اولین کسی است که انتهای نخ را می گیرد و شروع به رها کردن طرح این طرح می کند.
بنابراین بودن در یک شهرستان با سقوط از حملات غیر قابل توضیح از موجودات شیطانی و ریشه بزرگ، V مرموز اختصاص به نرم افزار Nero به کشتن فردی مسئول این کشتار، شر Urizen. اما بازدید از نرم افزار Nero در آنتروم از Urizen رزرو شگفتی، به عنوان دانته حال حاضر وجود دارد بود، با نتیجه جنگ انجام نمی شود. Urizen ثابت بسیار دشوار است، حتی برای داده های دانته (چه رسد به نرم افزار Nero) و در نتیجه عقب نشینی نظم نرو و V و (در حال حاضر) پسوند ناشناخته دانته.
فراتر از آن، ۲۰ ماموریت که به دنبال، دوربین DMC 5 ایجاد یک طرح کامل از رمز و راز، فلش بک، داستان های موازی و cliffhangers، که به طور مداوم کنجکاوی بازیکن جلب برای دیدن آنچه که زیر اتفاق می افتد، و اگر چه بسیاری دیالوگ لمس “نوجوان” داشته باشند، نماینده شخصیت هایی هستند که انجام می دهند و شخصیت خود را به آنها می دهد. به عنوان مثال، نرم افزار Nero به عنوان یک مرد جوان با اعتماد به نفس کاذب و نفس بیش از حد واکنش نشان می دهد، به نظر می رسد V بالغ تر و خواندن، وزن هر شرایط زمان و انجام بر این اساس، در حالی که دانته … دانته است که ما می دانیم: با چندین دهه تجربه و دانش در او پشت، اما در همان زمان طنز متکبر و اغلب cringeousworth. البته، طرح اضافه شده است و شخصیت های دیگر، مانند نیکو عرضه شده توسط نرم افزار Nero با شیطان شکن جدید (بیشتر در مورد این زیر)، و همچنین حضور بانوی و تریش هستند، اما با بیش تزئینی وجود دارد – و کمی بیشتر پوست برای نشان دادن
به عنوان درک، راه اندازی مجدد سیستم از نینجا تئوری نادیده گرفته، همچنین در ماده آن را به یک “خارجی” به تولید حق رای دادن است، صرف نظر از اینکه در برخی دوست و برخی نه. حقیقت این است که آن را به سختی ذهن شما این است، چرا که آب از DMC 5 واقع در سیستم مبارزه از سه شخصیت است که به سادگی استادانه است.
به جز در چند مورد حق انتخاب داشته در هر ماموریت DMC 5 اختصاص یکی از سه قهرمان که خود سیستم مبارزه منحصر به فرد خود. نرم افزار Nero اولین به کار است و راه او مبارزه می کند در DMC 4 است، یعنی از combos سریع با شمشیر و تفنگ، همراه با دست خود راست، که دیگر بد، اما افزودنی. شیطان شکن، به عنوان آنها نامیده می شوند، سلاح تولید شده توسط نیکو بداهه و دستیابی به نتایج مختلف زمانی که نرم افزار Nero استفاده می کند، مانند به برق مخالفان خود را به موشک های پرواز خود، دریل، و به عنوان توپ از از megaman وجود دارد!
با این حال، استفاده از آنها نامعقول نیست، همانطور که در هر ماموریت تعداد آنها محدود است و حتی شکستن نسبتا به راحتی، بنابراین شما باید استراتژی خود را با توجه به آنچه شما در آن زمان تنظیم مجدد. در اینجا نهفته است ناپاک کمی، به عنوان است که امکان تغییر شیطان شکن بدون وجود دارد را از بین ببرد (با این حال باعث آسیب قوی)، پس در عمل، تفاوت ها خیلی ترسناک نیست. ناشناخته است که چرا Capcom قبل از شروع هر ماموریت، اجازه انتخاب شکارچیان شیطان را نمی خواست.
V تلاش دوم و شاید یکی است که سیستم مبارزه لذت بخش ترین است این نوع آهسته، توسط Vasto تنها یک عصا است و قادر به محافظت از خود است، اما بقای آن است در سه فراخوانی احضار بر اساس: سایه، گریفون و کابوس هر فراخوان مربوط به دکمه حمله: حملات نزدیک چهارم از اقدام panthiromorfos سایه، در حالی که از راه دور، پرواز اشتر. هنگامی که پر شده است، نوار حالت Devil Trigger ها، V را می توان به نام کابوس گولم برای مدت زمان محدود، که واقعا در حمله خود جارو. در هر صورت، بازیکن باید با V به دور از میدان جنگ را نگه دارید و برای بستن تنها زمانی که دشمن در گذشته خود را، که در آن V و کمال با عصایش است – یکی دیگر از راه تحمیل قطعی از دشمنان وجود دارد.
این سیستم شگفت آور خوبی کار می کند و ایجاد اظهارات واقعا چشمگیر از بهترین من تا کنون دیده سری. اگر شما فکر می کنم که همه چیز در حال ساده تر با این واقعیت است که V بسیار در جنگ درگیر نیست ساخته شده، شما باید بسیار ناعادلانه، به دلیل ماموریت های شما کنترل آسان تر است برای رسیدن به حداقل یک امتیاز S. با این حال، خطرات دور از اغماض: در ابتدا شما باید به طور مستمر در ذهن دارند احضار خود را نمی شد از نبرد آمده (اگر “سقوط” باید نزدیک نزدیک آنها را به بازگشت) و همچنین اقامت کردن قلاب این واقعیت که باید دشمنان خود را کمال، به این معنی که دیر یا زود خواهد رقص را وارد کنید و پس از آن … مطمئن شوید که شما باید اشتر زنده به شما را نجات دهد!
آخرین کاراکتر دانته، که بیشتر گزینه های در دسترس به بازیکن ارائه می دهد است. با حداقل تلاش (معمولا در لمس یک دکمه)، شما می توانید سبک مبارزه بین چهار (Swordmaster و، تفنگ دار، شیاد و گارد سلطنتی)، غوغا و / یا محدوده سلاح تغییر دهید، از طیف گسترده ای، نوع حالت Devil Trigger و، پرتاب تمام را در یک قابلمه و تکان دهنده آنها، ما را تا پایان با یک مجموعه پیچیده و همه کاره از حرکت است تنها با تخیل و مهارت بازیکن محدود شده است. اگر یک V با سیستم مبارزه اصلی وجود دارد، دانته خواهد بود “برنده” این مقایسه غیررسمی.
و ما آن را “مقایسه غیر رسمی” می نامیم، زیرا آنچه که واقعا از تفاوت ها و شباهت های سه شخصیت اصلی سود می برد، خود بازی است. چرخش منظم به خستگی اجازه نمی دهد که این اتفاق بیفتد، در حالی که بازی برای بازپرداخت علاقه ی بازیکن مراقبت می کند، به تدریج مکانیزم های جدیدی برای تمام شخصیت ها فراهم می کند. وفادار به منطق بازی های Capcom است، DMC 5 شامل به بازی و برای پایان دادن به چند بار، در سطوح مختلف از دشواری، هر دو برای ارتقا کامل از شخصیت از طریق از orbs قرمز و با شناسایی تمام آوری که در شکار (نسبتا خطی مسلما) مأموریت های آن است. دومین اشتباه که در اینجا مشاهده میکنیم، وجود میکروپرداختها است که با پرداخت نقدی میتوانیم هزاران اورب را برای ارتقاء شخصیتهای ما به شدت خریداری کنیم. خوشبختانه، کپکام آورده هوشمند به عنوان تمام orbs در مقادیر مورد احترام (حتی طلا، که در قبلی DMC بسیار نادر بود) ارائه شده و هرگز ما احساس کردیم که “گیر” و این که ما مجبور به پرداخت به ادامه.
در کوتاه مدت، بازیکنی است که آزمون ابتدایی یک بازی اکشن مربوطه در گذشته، هر گونه مشکل رو به رو نیست برای تکمیل DMC 5 به حالت عادی (شیطان شکارچی) سطح دشواری. اگر در واقع پیدا کردن آنها را تاریک، است که حالت انسانی که از جمله، خودکار و combos (در برابر ارزیابی SSS)، که ما به طور کلی مخالف پیدا کردن وجود دارد، چرا که آن را از دست داده به معنی از این بازی است که البته برای رسیدن به تلطیف، بیش از حد combos. علاوه بر این، DMC 5 سخاوتمندانه فرصت های زیادی ارائه شده به آزمون توانایی های خود را با انواع قابل توجهی از دشمنان، که در آن هر کس می خواهد درمان خاص برای متوقف کردن با شما و مهمتر از آن، بیش از حد بسیاری از کارفرمایان … در اندازه ها و تخصص های مختلف. به خصوص در دومی، با استفاده از تمام تکنیک های که تا به حال آموخته اید، تهاجمی و / یا دفاعی ضروری است.
نابراین، اگر چه یک playthrough معمولی معمولا نیاز به بیش از ده ساعت برای تکمیل، محتوای DMC 5 محدود نمی شود وجود دارد. شما می توانید برخی از ماموریت با شخصیت های دیگر که در مسیرهای مختلف در برابر دشمنان مختلف حرکت می کند و به این ترتیب پخش، کاملا چند راز ماموریت / آزمون است که از orbs با ارزش به عنوان پاداش (آبی برای افزایش شور و نشاط، بنفش برای افزایش حالت Devil Trigger یا طلا وجود دارد برای احیای)، در حالی که حفظ تمام ارتقاء در دفعات بعدی، همراه با مبارزه مستمر برای ارزیابی بهتری به اندازه کافی برای شما را برای ساعت اشغال دو بار است.
اگر چیزی است که از دست رفته، فقدان تقریبا کامل از پازل است و با توجه به این واقعیت است که اکثریت از ماموریت های ساختاری مشابه با ساختار (حرکت از یک مکان به مکان دیگر، جنگ در میان، مبارزه با رئیس در پایان)، همه چیز را کمی قدیمی و قابل پیش بینی است. از طرف دیگر، این است که لزوما قابل سرزنش نیست، در حالی که با اضافه کردن یک پازل احتمالی زیست محیطی ممکن است به سرعت از این بازی است که تاثیر می گذارد، به حداقل می گویند، تاول. و، به ما اعتقاد داشته باشید، شما چیزی کمتری نمیخواهید.
همچنین، شما چیزی کمتر از نتیجه موتور RE در زمینه بصری بازی نمی خواهم. شیطان هم میگرید ۵ شکارچی چشم، یک معجزه کوچک است: بسیار خوب ساخته شده و مدل دقیق، محیط های خیره کننده و سایه، تمام ۶۰fps را هدف قرار زحمت حتی در سیستم های قدرت پایین تر به دست آورد، در حالی که برش صحنه انتخاب کنید تا سطح فیلم واقعی انیمیشن کپکام برنده تمام پولها با این دستگاه را جلب کرده است و واقعا به دنبال به جلو به دیدن چه چیز دیگری است به ما نشان دهد پس از آن. به همان اندازه قوی صدا، موسیقی پس زمینه به عمدتا از فلز تشکیل شده است و ضرب و شتم آتا قطعات، کاملا به صحنه در نمایش همسان، در حالی که صدای بیش شبیه سازی شده است. کار عالی توسط هنرمندان Capcom.
اگر ما در مورد پیدا کردن منفی بیشتر در DMC 5 اصرار داشته باشیم، ما آن را پیدا خواهیم کرد. گاهی اوقات دوربین زاویه انتخاب کمک نمی کند، بنابراین شما به Koumandareas خود را نیاز است، و عجیب و غریب وجود دارد، و به نظر می رسد، چند نفره غیر ضروری، که در آن شما ارزیابی عملکرد یک بازیکن دیگر که در همان جلسه با شما بازی می کند، که … شما ممکن است هرگز نبینید دشوار است به درک معنای وجود این حالت، با خوشحالی به راحتی به دور بماند. مانند بقیه عناصر منفی، آنها تحت وزن آن ها مثبت قرار می گیرند.
به طور خلاصه، DMC 5 یکی دیگر از بازی های Qualcom Exquisite است که حضور خود را در توسعه بازی AAA تقویت می کند. درست به ریشه های خود، بلکه با نوآوری های جذاب، زیبا و شگفت آور و بسیار سرگرم کننده، بازی Devil May Cry 5 است که شاید عاقبت ایده آل از یک سری اکشن کلاسیک.