METRO EXODUS Review
من فکر می کنم مترو دقیقا همان سری است که من هرگز آن را تماشا نمی کنم. نه منتظر هستم برای دلایل اسرارآمیز، سخنرانیهای خود را انجام می دهم (موارد دلخواه در پنهان نیستند) و من واقعا از روح من لذت می برم. آخرین نور، هر چند، هنگامی که من به محض این که تصور می کردم هیچ تاثیری نداشتم، در سال ۲۰۱۳ یکی از بازی های مورد علاقه ام بود.
به نظر می رسد تقریبا غیر قابل باور است که شش سال تمام تا حماسه، به معنای واقعی کلمه و استعاری، گذشت مترو: خروج به صفحه نمایش ما می رسد. حرکت جدی ناشر Deep Silver برای انتشار بازی به عنوان محدودیت زمانی محدود در فروشگاه حماسی جدید، یک بحث بزرگ در مورد بخش اخلاقی پرونده آغاز شده است که مسلما حاضر نیست. در اینجا، گرمازداییهای ناشی از هماهنگی مجدد، انتخاب شده، ما به دنبال نگاهی به این بازی هستیم.
ما همه چیز را از ابتدا می خواهیم. حماسه فروشگاه به عنوان یک پلت فرم، اگر چه آن را کاربردی برای نیازهای عنوان (بازی پایین آمد و بدون هیچ مشکلی در سیستم تست زد) است، اما البته در شرایط و ، پشت شیرین ۲۰۱۰. نه دستاوردها، و نه ابر موجب صرفه جویی. فورا و بررسی کاربر در مورد زمان فراموش می شود. در حال حاضر، این پلتفرم بارگیری و اجرا می شود و هیچ چیز دیگری نیست.
و سپس فیلم مقدماتی آغاز می شود، عملی و ناامید کننده است. پایان جهان و مهاجرت مردم روسیه به “ایمنی” از تونل مترو. لبه هایی که در حال حاضر در خرابه های دریای مرده باران می آیند. باور غیر منطقی از شخصیت ما، آرتیوم، وجود بازماندگان به سطح و جستجو برای آنها. استخدام او را به بدن انتخاب رنجرز اسپارتان. اولین تماس با “Dark Ones” مبهم است. آشنایی با زن زندگی او، آنا. ناامیدی، یخ و برف، هر رویائی را برای زندگی و نور در خارج از کوه های مترو پوشش می دهد.
عنوان تیم توسعه فوق العاده با استعداد اساسا به تکامل طبیعی اقدام هر نقطه ممکن از آخرین نور. تنها راه برای به عنوان یک بازیکن که مترو متوجه: خروج اولین مدعی جدی برای بازی سال ۲۰۱۹ است، این است که آن را تجربه کنند. هنوز با درام “حماسه فروشگاه در مقابل بخار، کنتراها مواج در اینترنت و پارا اینترنت های مختلف (کذا) را خسته نکنید. هنگامی که چکمه های ضرب و شتم از آرتیوم شما قرار داده است و گره دست کالاش وفادار خود را، شما به عقب در Moscow است. شما دوباره اسپارتان رنجر هستید و بلند جهان در درد و رنج، پشت شوروی خود را.
حس غوطه ور است که باعث ایجاد خروج با “صبح به خیر، بی نظیر است. واقعیت این است که نشان می دهد بازی زیبا و شگفت آور و حتی بهینه سازی (در پس زمینه بهینه سازی شده برای صندلی ادبیات یونانی وجود دارد) به ویژه کمک می کند تا به غلبه بر تعصبات اولیه. دست زدن و احساس سلاح و مدیریت تجهیزات ما مستقیم و به خوبی روغن زده است. حتی در سطح دشواری عادی، ما، به عنوان در عناوین قبلی این سری، می تواند یکپارچه رسیدگی به ابزار های مختلف ما در اختیار ما به منظور تکمیل موفقیت سفر ما. و یک سفر.
در اولین ساعت خروج، همه چیز که ما در مورد دنیای مترو شناخته بودیم، لغو شد. آرتیوم به همان اندازه دردناک خواهد بود. نه تنها بازماندگان بر روی سطح زمین هستند، اما رادیواکتیویته است تا حد بسیار زیادی کاهش یافته است، امکان ایجاد و بقای شهرک در بالای سر. یک توطئه نظامی و “سکوت” اعمال شده، هزاران نفر از “گروگان ها” Metro را در واقع نگه می دارند. دنباله ای از آبشار اتفاقاتی که وحشتناک است و مقدمه از خروج از پیدا آرتیوم آنا سرقت لوکوموتیو وحشیانه (و به شدت اصلاح شده) به زودی تعمید شفق قطبی. با سرهنگ میلر و نخبگان از اسپارتان رنجرز را در کنار خود، پر از امید پس از انتقال مرموز توسط دولت اتحاد جماهیر شوروی، که، ظاهرا، در حدود یک پناهگاه هسته ای در Giamantaou دوباره.
سوالاتی که قهرمانان ما را شکنجه می کنند، بی نهایت. چرا محرمانه است؟ چگونه دولت می تواند هزاران روس را اجازه دهد تا در فقر و کثیف مترو زندگی کنند؟ اگر جنگ هنوز ادامه دارد، چرا آنها نمونه ای از یک سرباز دشمن را در حال عبور از استاپ روسیه ندارند؟ مطمئنا وزیر خواهد دانست. اگر آنها موفق شوند به پناهگاه برسند.
اقدام Exodus با استعداد و هدایت می شود. ما شروع سفر ما در فصل زمستان عمیق و ما باید به عبور از استپ سیبری از یک سمت به سمت در جستجوی بهشت که شاید تنها در رادیو و misokammenes آیکون کوچک نوشته شده است.
اگر آخرین نور شما را با تصور یک جهان عالی و به خوبی اجرا کرد، آماده باشید که چند بقای ذهن خود را با خروج از دست بدهید. هر یک از قسمت های بزرگ بازی که مربوط به دوران مختلف و یک اکوسیستم کاملا جداگانه است، توسط یک سطح “سنتی” پیش بینی شده است. ماجراجویی، هوشمندانه به رسمیت می شناسد که شما باید به تدریج شما را به شادی های نیمه باز جهان معرفی کند. شروع خواهد شد ما راه آشنا مترو هم در سکوت و Slavonintzeika (TM) و یا کالاش در سرعت های فولادی توزیع تمام اتوماتیک و مرگ پیدا کنید، برای تمیز کردن فضاهای دشمنان تنگ،. یک بار دیگر، هر دو روش به خوبی متعادل هستند. البته، عواقب زندگی، متفاوت است.
هنگامی که ما کنترل لوکوموتیو آئورورا را داشتیم، این اساس عملیات ما است. روش مکانیسم در بازی، کاملا آلی و توجه است که هر قطر این قطار نسبت به بازیکنان سخت تر است. هر واگن، فضا، گوشه زنگ زده، به نظر می رسد در واقع مورد استفاده قرار گرفته است. همانطور که ما در حال پیشرفت به ماجراجویی، ما فرصت را برای ارتقاء Aurora، اضافه کردن واگن و با ما … همراهان جالب. در واقع، اگر ما را انتخاب کنید به پایان برساند و مأموریت های اختیاری (تلاش گیتار وحشتناک برای Meraklis استپان است از برجسته از اصل بازی) خواهیم دید که ما شما را به فرصت و حتی بیشتر. بلوز بازی اسلاید گیتار در زهوار در رفته، با سمت کالاش خود را و نگاه سودا از یک بیوه برای شمارش کیلومتر را به عنوان تایگا از پنجره به بیرون، یک، تجربه منحصر به فرد مو بالا بردن است. تو میمانی، تو آنجا هستی شما در قطار زندگی می کنید تو آتی هستی
با این حال موفقیت بزرگی است که ۴A فستیوال را به طور پیوسته افزایش می دهد، جهانی است که آنها ایجاد کرده اند. هر جرم جغرافیایی سیبری به نظر می رسد مانند یک الهه درستکار، انسان ساخته شده است. هر سن و سال می یابد در یک بخش جداگانه ای از خاک روسیه، در سطح بسیار زیادی واقعی، پر از نقاط مورد علاقه، که فاش آلی، کاوش چشم انداز با دوربین دوچشمی ما است. خروج ما را “بازنده” در جهان خود تشویق می کند. ما یک جرثقیل یا یک تپه در افق می بینیم؟ ما می توانیم صعود کنیم و منطقه را کشف کنیم، حقایق جالبی را نشان می دهیم و سپس به آن می رویم. همانطور که در زندگی طبیعی است، این است.
در عین حال، ما همیشه یک هدف مشخص داریم، این بازی به ما اجازه نمی دهد از دست رفته یا ناسالم احساس کنیم. و مدیر اقتصاد به طوری که تقریبا همیشه، ما هوشمندانه ابلاغ وقتی فوریت داستان مرکزی از بازی و زمانی که ما در، شل هستیم برای کشف نقشه، ماموریت های جانبی کامل و کشف مواد خام با ارزش خواهد شد ما را قادر به ارتقاء و نگهداری تجهیزات ما می کند. اگر چه معمولا با گر چه هنر از یک بازی فرعی درگیر نیست، اجرای خروج هوشمند، فایده و به عنوان به عنوان است. ما می توانید فیلتر برای ماسک ضد گاز ما، medkits قیمتی، گلوله برای سلاح های مختلف ما، کوکتل مولوتف، چاقو، نارنجک بداهه ساخت و از آن است. ما چیزی پوچ و آزار دهنده ای پیدا نمی کنیم. این سیستم به ویژه برای کنسول بازی مناسب است. رنجرهای در استپ بی پایان، از دست رفته بود، ما نمی توانستیم اشیاء بقاء پایه را بسازیم یا حفظ کنیم. البته، البته به تغییرات برای سلاح و تجهیزات ما، با استفاده از سیستم با ثروتمند تر اما به همان اندازه آسان برای استفاده با Last Light داده شده است.
هر مکانیزمی به نظر می رسد با مراقبت و اشتیاق معرفی شده است، به طوری که ما را حتی بیشتر با دنیای بازی حفظ می کند. درمان واقعی البته سفر حماسی ما و شناسایی کامل با آرتیوم است، آوردن توالی بسیار خوبی نوشته شده خروج. هرکدام از اشتهای پست آخرالزمانی شما، آن را در اینجا خواهید یافت. پایگاه های خالی از سکنه، پر از متخصصین و ارواح از رادیواکتیویته لانه زیرزمینی پر از عنکبوت و مرگ، عجیب و غریب و بازماندگان misotrelous. این بیابان پهناور که در دریای خزر به پایان می رسد به طور مستقیم توسط مناظر یاد ایجاد شده توسط جورج میلر به افسانه ای مکس دیوانه الهام گرفته است. تنوع محیط ها و اکوسیستم است که عبور، همراه با تاب اسکریپت امکان پذیر است و شگفتی، بسیار خوش با سطح و کیفیت را متعجب.
H 4A، بدون کوچکترین اغراق، او در زمان از بهترین عناصر از ارتدوکس، رئال Fallout و STALKER، ترشیجات با عشق در دل تنگی AAA مترو و ما نشان می دهد برای اولین بار واقعا حماسه، روایت بازیکن تجربه تنها از ۲۰۱۹. اوکراینی، ما را وجود دارد . ما قایق های کثیف و ماسک آسیب دیده را پوشانده ایم. آنها ما را در دست گذاشتند و چند واگن در پشت. پیش از ما خواستار آن هستیم.
زیبا، گسترده، بیش از حد اتمسفر، روانگردان. یک مولوتف کوکتل زیبایی شناسی و عاطفی در برابر انتظارات کم از انکار کنندگان. نامزد جدی برای بازی سال.