نقدوبرسی بازی
0 دیدگاه

Outriders review

توسطدرچهارشنبه ۱۸ فروردین ۰۰
 

Outriders یک تیرانداز غارتگر است ، نوعی بازی که در آن شلوارهای فضایی گاهی اوقات پس از این که دشمنان را می کشید و از روی زمین دراز می کشید ، به صدا در می آیند و به طور اغوا کننده می درخشند ، تا زمانی که آنها را بردارید و ارزیابی کنید. گاهی اوقات این شلوارهای فضایی نادر از شلوارهای فضایی که در حال حاضر می پوشید نادرتر خواهند بود ، بنابراین آنها را می پوشید و نسبت به روز خود احساس خوشحالی کمتری می کنید ، تا زمانی که متوجه شوید که یک شلوار فضایی بهتر هم باید باشد وجود دارد – swooshier ، با دوخت بهتر و توانایی های سحر و جادو غیر قابل کنترل – شما را مجبور به ادامه حمله شاد خود کنید.

میمون شما که به راحتی قابل دسترسی است ، سنگ بنای این حلقه بسته توزیع کننده دوپامین است. Outriders یک ماجراجویی علمی-تخیلی است که در آن شما به سختی مسلح می شوید و ژنده پوش قهوه ای مرطوب به تن می کنید ، توانایی های کمی را که برای نجات جوایز پر زرق و برق دارید و به تدریج توانایی قتل شخصیت خود را بهبود می بخشد ، به کار می گیرید. عناصر اساسی کازینو همه در اینجا هستند: اسلحه ها و زره های تازه ریخته شده در رنگ های مختلف برای نشان دادن نادر بودن آنها ، به شما آموزش می دهند که صفحه را نه با چشمان انسان دلسوز خود ، بلکه با یک دزد درنده حریص در جستجوی درب بطری های براق.

همانطور که مد است ، هنگامی که بر روی آنها شلیک می کنید ، اعداد از دشمنان آسیب دیده مانند کک خارج می شوند. در ابتدا: عدد صحیح کوچک بدبخت با کمال عذرخواهی از تنه خارج می شود ، مثل اینکه حلزون ها می توانند تعداد زیادی باشند ، زیرا ضعف شما در اتصال گلوله های سطح پایین است. خیلی زود: تفنگ ساچمه ای کاملاً اصلاح شده شما ژنرالهای ارتش سرکش را به ابرهای روده ای در حال گسترش تبدیل می کند که از طریق آنها تعدادی عدد چهار رقمی به سختی قابل تشخیص و روشن دیده می شود ، مانند آتش بازی که در یک کشتارگاه خاموش می شود. این ترفند جواب می دهد. تعداد بزرگتر و صدای بلندتر احساس خوشبختی را در شما ایجاد می کند و در Outriders اندازه آنها دقیقاً با سرعت مناسب افزایش می یابد تا غلظت کاملاً متعادل مواد شیمیایی در مغز شما حفظ شود و بگوید “خوب ، بله ، این خوب است ، متشکرم”.

من بیشتر به عنوان Trickster بازی می کردم ، نوعی کلاس دزدکی فنی و متقلب ، مثل اینکه دیوید بلین هرگز قصور می کرد و از قدرت های غیبی خود برای انجام یک سری ترورهای مشهور و عمومی استفاده می کرد. Trickster می تواند بلافاصله از پشت یک دشمن دور دور دور شود ، با شمشیر جادویی ساخته شده از انرژی آبی به همه مقابل خود خیز بزند ، یا یک گنبد نورانی خراب کند که بطور موقت همه چیز را در داخل خود کند می کند. این آخرین توانایی نزدیکترین است که Outriders احساس می کند مانند بازی قبلی سازنده ، Bulletstorm ، یک تیرانداز درخشان ، رنگارنگ و آنارشیک است که به بازیکن برای پاداش دادن به دشمنان به روشهای مبتکرانه و آکروباتیک پاداش می دهد.

در داخل گنبد آهسته شما ، گلوله ها مانند برنج در عکس عروسی در جای خود یخ زده اند. اجساد دشمنان با آرامش در هوای چسبناک می چرخند ، مثل این که در تبلیغاتی درباره تشک های نرم در یک تشک می افتند. شما آزاد هستید که با تمام سرعت در این چند بخش ثانیه با سرعت تمام بازی را انجام دهید و تعداد انگشت شماری از اسلحه های اسلحه را که در لحظه از بین رفتن طلسم از بین می رود و زمان به حالت عادی باز می گردد ، رها کنید. یک شمشیر زمان بسیار سرگرم کننده نیز وجود دارد که با از بین بردن گوشت افراد را به اسکلت تبدیل می کند. من در مورد علم پشت آن مطمئن نیستم. شاید ضربه شما با شمشیر زمان به سرعت پیر شما را تا سن آخر یعنی “استخوان” پیر کند.

Outriders وقتی از نزدیک بازی می شود ، سرگرم کننده بهم ریخته و فنی است. مجموعه ای از میادین نبردی که از آنها عبور می کنید به طرز قابل اعتمادی مملو از جعبه ها و سنگرها و کیسه های شن و ماسه و سنگرهای خرد شده است تا بتوانید پشت سر خود را بپوشانید ، اما به زودی متوجه می شوید که علی رغم اصرار مداوم بر روی صفحه ، شما را به این کار دعوت می کند ، در واقع قرار است پنهان شود اردک پشت یک ستون عمومی بتونی را هدف قرار خواهید داد و یک بمب نارنجک بی ادب به شما شلیک می شود و شما را به بیرون باز می گرداند.

در عوض ، کلاسها در Outriders معمولاً فقط با حمله بهبود می یابند. Trickster سلامتی خود را از هر دشمنی که آنها در فاصله نزدیک می کشند ، زالو می کند ، بنابراین زنده ماندن مسئله حمل و نقل از وسط بزرگترین دشمنانی است که می توانید ببینید ، انجام چند قتل خوب پشت سر هم ، و سپس یا از راه دور یا در حال اجرا دوباره دور برخوردها با دقت رقم می خورند تا به اندازه کافی ناراحتی های ضعیف را برای شما فراهم کنند تا برای سلامتی خود کار کنید در حالی که شما یا یک هم تیمی می توانید روی حمله به کاپیتان های قوی تر ، با دفاع بهتر و دارای جادوگری تمرکز کنید.

مهارت هایی که هنگام بالا رفتن از حالت قفل باز می کنید ، توانایی کنترل جمعیت را برای مدیریت انواع دشمنان قوی تر در حالت های دشواری بالاتر به شما معرفی می کند: خنجری جادویی که بین دشمنان زیپ می کند ، به عنوان مثال سرعت آنها را کم می کند و حرکاتی را که شارژ می کنند قطع می کند. در بازی تعاونی ، این توانایی های کلاس بیش از مجموع قطعات آنهاست – هرچند با اسپم کردن توانایی های خود در یک نامفهوم ، آتشین ، زودرس ، درهم ریختگی اندام و خاص می توانید در همه موارد اما در بالاترین درجه سختی بسیار موفق باشید. اثرات

حتی هنگام بازی انفرادی ، دنیا احساس می کند برای بیش از یک بازیکن طراحی شده است. هر نقشه در Outriders شبیه نمودار سیستم هضم انسان است. شما از یک انتها شروع می کنید ، مانند یک سمبوسه ، در گلوی باریک قرار گرفته و پر از آن همه ریزه هایی است که قرار نیست پشت آن بپوشانید. این امر به ناچار منجر به یک ناحیه شکم بزرگ برای کشش پاها و مبارزه همزمان با تعداد زیادی از دشمنان کوچک و متوسط ​​می شود ، که سرانجام دوباره به یک سری روده های پیچ در پیچ منقبض می شوند که در نهایت شما را از طریق یک اسفنکتر برش می دهند و شما را به داخل اتاق به اندازه کافی بزرگ برای یک مبارزه بزرگ رئیس. معمولاً مثانه ها و شکاف های اختیاری برای بررسی در طول مسیر از مسیر اصلی منشعب شده اند که به عنوان زمینه های جستجوی جانبی و اکتشاف عمل می کنند.

اگر محیط هایی که این سطوح در آن پیچیده شده اند با عشق ساخته نشوند ، فرمولیک به نظر می رسد. Outriders یک زیبایی آزمایشی غیرمجاز از یک نسخه آزمایشی فناوری Unreal Engine را دارد ، اما کوه های برفی و جنگل های بارانی بیگانه آن برای درمان چشم مجسمه سازی شده اند و شما را در سنگرهای خاکستری رنگ و لعاب باران دنیای بیرونی Verdun به بیابان های گسترده و جنگل های بزرگ و بزرگ لومینس هدایت می کنند. کسی مطمئن شده است که مهم نیست که به هر جهتی که نگاه می کنید ، صفحه شما همیشه یک عکس زیبا ، یک منظره عظیم سیاره خارج از کشور یا یک عجیب و غریب زمین شناسی فیزیکی را نقض می کند. سطح در Outriders از ابتدا تا انتها با کنترل پارک های موضوعی با دقت کنترل می شود ، زیبا به نظر می رسد اما هرگز چیزی بیشتر از پس زمینه های تزئینی به همان اقدام تیراندازی ندارد. چه X را فشار دهید تا دروازه شما بلند شود ، چه X را فشار دهید تا غار رفع انسداد شود یا X را فشار دهید تا از شکاف کوچک طاق شود ، بازوهای شما همیشه در داخل ماشین قرار دارند.

مطمئناً ، هر کاری که شما انجام می دهید در خدمت لرزش ماشین فروش نامرئی است تا زمانی که غارت بیشتری از بین برود و اینجاست که Outriders احساس کم خونی می کند. تقریباً برای کل مبارزات اصلی ، سلاح ها و زره هایی که می گیرید به سختی از یکدیگر قابل تشخیص هستند و با بسیاری از آمارهای باطنی عجین شده اند که اغلب ارزش ندارد وقت بگذارید و برای تصمیم گیری معنادار در مورد تجهیزات تهیه کنید. حدود ۱۵ ساعت طول کشید تا اینکه به اسلحه ای با مود برخوردم که از راه دور جالب بود. هر زمان که دوباره بارگیری می کردم ، هرکسی را که می زدم خود به خود شعله ور می شد. در عرض چند دقیقه این اسلحه به دلیل زباله های تصادفی که از روی زمین برمی داشتم خجالت می کشید ، بنابراین برای اینکه اسلحه عجیب و غریب مورد علاقه من در حین بازی کمتر از سطح زمین نشود ، لازم بود که منابع لازم را برای پیشرفت در آن خرد کنم.

جدا کردن غنایم به شما امکان می دهد حالت های متصل شده را برای همیشه ، حتی پسرهای بزرگ افسانه ای ، حفظ کنید تا آنها را در غیر این صورت سلاح ها و زره های متوسطی را در سیستم ساخت بازی اعمال کنید. بازی آخر به این ایده تبدیل می شود که غنیمت خود را بسازید ، یعنی باز کردن یک بسته جدید از برچسب های Panini ، خوردن محتویات و آروغ زدن یک براق جدید و نادر که از نظر فنی کسب نکردید. به عنوان یک فرد ساده دل انگیزه با چراغ های چشمک زن ، رول های تاس و دستکش های رنگین کمانی که یک قوس بازی را از طریق هوا ردیابی می کنند و بر روی زمین فرود می آیند و با یک صدای زمزمه آرام اما فوری می چرخند ، توانایی تکه تکه کردن یک اسلحه جالب با استفاده از قطعات اسلحه های بهتر باعث می شود که نادرترین غارت کمتر احساس خاصیت کند.

به نظر می رسد درخت مهارت Outriders از اینکه به شما اجازه دهد بیش از حد قوی شوید نیز بسیار ترسیده است. هر گره ای که به سختی به دست آورید – در طول دوره مبارزات انتخاباتی فقط تعداد کمی از آن را بدست می آورید – به شما در ازای ویژگی های بسیار نامحسوس یا کسل کننده ، پاداش ناچیزی می بخشد ، که اگر حتی اعمال شده اند نیز تعجب خواهید کرد. Outriders را می توان از ابتدا تا انتها به صورت انفرادی بازی کرد ، اما این پاداش مهارت میکروسکوپی به صورت قطره ای بیشتر به وضوح به همکاری می پردازد ، جایی که بازیکنان دارای سطح مشابه باید تقریباً به اندازه یکدیگر قدرت داشته باشند تا تعادل را حفظ کنند. انگشت سروتونین که قرار بود در اطراف جمجمه من ریچوت شود ، هر زمان که بازی به طور چشمگیری اعلام کرد که من یک کلاس کاملاً جدید برای گذراندن دارم ، هیچ کجا احساس نمی شد.

Expeditions مجموعه ماموریت های پس از مبارزات انتخاباتی برای بدست آوردن بهترین غنیمت افسانه ای و تنظیم دقیق شخصیت شماست ، اما پاداش های ناهماهنگ Outriders در راه رسیدن به آنجا باعث می شود بی انگیزه باشم تا دوباره به دنیای آن بروم. تا زمانی که قفل بخشی از بازی را که ظاهراً برای آن آموزش داده اید باز کنید ، از دشمنان و سطح آرایی که می تواند به شما نشان دهد خسته شده اید و مطمئناً همیشه عجیب و غریب شما را به ناامیدی می کشاند خصوصیات آنلاین: ناتوانی در مکث هنگام بازی به تنهایی ، مسائل مربوط به سرور باعث شد من به لابی برگردم لحظه ای دقیق که سرانجام رئیس را شکست دادم که ۴۵ دقیقه تلاش کردم او را بکشم ، که یک پیاده روی کوتاه در فضای باز و یک مدت طولانی را ضروری می کند قبل از اینکه دوباره احساس عادی کنم به ابر خیره شوم.

توضیحات
 
مثبت

هوش دشمنان
مبارزات جالب
باس فایت های مشکل
جادوهای بسیار کاربردی

منفی

مشکلات سرور
بسته بودن ای پی ایران

امتیاز نویسنده
 
گیم پلی

 
گرافیک

 
صدا

 
داستان

میانگین امتیازات

شناور برای رای دادن به
امتیاز کاربر
 
گیم پلی

 
گرافیک

 
صدا

 
داستان

میانگین امتیاز کاربران
1 امتیاز:

شما این امتیاز را داده اید

توضیحات
 

Outriders یک زمان بسیار سرگرم کننده است ، به خصوص وقتی شما با یک نگاه اجمالی از لذت شوخ طبعانه Bulletstorm که به تماشای آن می پردازید ، مواجه می شوید. اما مکانیک غنیمت به اندازه کافی جذاب نیست ، یا عملکرد آن به اندازه کافی متنوع است ، یا به اندازه کافی تعجب آور است ، برای حفظ حرکت مورد نیاز برای بازگرداندن من به دنبال شلوارهای فضایی بهتر ، مهم نیست که چقدر افسانه ای باشد.